[DisplayNone]

Kundeservice


Kjenn dine kundeservicemedarbeidere.

Hvorfor vurdere kundeservicemedarbeidere?

  • Forbedrer kundetilfredsheten
  • Forbedrer kundelojaliteten
  • Maksimerer kundeverdien
  • Får kundene til å henvise til deg

Les mer om kundeservicevurderinger


Forbedring av kundeservice

 
Å holde kundene tilfredse er avgjørende for å bygge opp en vellykket, voksende forretning. Selv om mange virksomheter arbeider hardt for å øke salget, kan de overse små ting, som gjør kundene mer fornøyde og får dem til å kjøpe mer. Det er lettere å få din virksomhet til å vokse ved å dyrke de kunder du allerede har, enn det er konstant å arbeide på å tiltrekke nye.
Les mer.
 

Å fremme en servicekultur

Kundeservice er ikke en avdeling, det er en viktig funksjon for hver eneste medarbeider. dårlig kundeservice skaper et negativ omdømme, som din organisasjon gjerne vil unngå. Det er grunnen til at det er så viktig å velge de rette mennesker for å betjene dine kunder.
Les mer.

Hva kundene ønsker

Alle kjøper et eller annet, og dermed er alle en kunde. det er usannsynlig at noen vil si at de nyter dårlig kundeservice, men kun få, som arbeider med kunder, gjør en ekstraordinær innsats for å levere fremragende service.
Les mer.

Opplæring av servicemedarbeidere

Kundeservice er en av de mest avgjørende avdelinger i enhver virksomhet. Medarbeidere med kundekontakt skaper virksomhetens image i forbrukernes øyne, og møtet med en medarbeider kan skape eller ødelegge et salg. Organisasjoner med dårlig kundeservice, eller utilstrekkelig antall kundeservicemedarbeidere risikerer å miste potensielle kunder - og miste eksisterende kunder i stedet for å beholde dem.
Les mer.

Å skape tillit og lojalitet

Selv om tilfredshet er viktig, er det ikke tilstrekkelig for å garantere at dine kunder vil fortsette med å kjøpe av deg. Det koster mer å skaffe en ny kunde enn å holde på en eksisterende kunde. eksisterende kunder spiller en ennå større rolle i vår stadig skiftende globale økonomi – vi skal holde fast på dem og dyrke dem.
Les mer.

Mangfoldig matching

Virksomheter vil ha mennesker som passer til deres virksomhetskultur. flere elementer skal tas i betraktning, herunder kandidatens personlighet, arbeidsstil, mål og kompetanser.
Les mer.