[DisplayNone]

Å holde kundene tilfredse er avgjørende for å bygge opp en vellykket, voksende forretning. Selv om mange virksomheter arbeider hardt for å øke salget, kan de overse små ting, som holder kundene glade og får dem til å kjøpe mer. Det er lettere å få din virksomhet til å vokse ved å dyrke de kunder du allerede har, i stedet for konstant å arbeide for å tiltrekke deg nye.

Når en virksomhet lever opp til kundenes forventninger, sikrer den kundetilfredsheten. Men i dette konkurransepregede markedet, skaper virksomheten og kundeservicemedarbeideren fornøyde kunder ved å gi dem verdier og fordeler ut over hva de hadde forventet. En virkelig fornøyd kunde vil være mer lojal overfor din virksomhet og dine produkter, enn bare en tilfreds kunde.


Seks avgjørende måter å oppføre seg på for kundeorienterte medarbeidere

Lær hvordan man kan sikre kundetilfredsheten.
Download rapporten

Gjør dine kunder fornøyde

Hvis du forsøker å glede dine kunder, vil din virksomhet ha en stor fordel av å innarbeide Customer Service Profile™ i din kundeservicepolitikk. Som en investering i din humankapital, vil Customer Service Profile™ ha en betydelig positiv innvirkning på din bunnlinje. Uansett hva deres stilling er, kan det inntrykket enhver medarbeider med kontakt til eksterne eller interne kunder eller begge deler, bidra til å skape eller ødelegge ikke bare det aktuelle salget, men også det framtidige salget.


Det er lettere å få din virksomhet til å vokse ved å dyrke de kunder du allerede har, i stedet for konstant å arbeide for å tiltrekke seg nye.


Velg kundeorienterte medarbeidere

Customer Service Profile™ vil hjelpe deg med å velge de medarbeidere, som har evner og energi til å forbedre din organisasjons omdømme. Kanskje ennå viktigere, Customer Service Profile™ vil hjelpe din organisasjon med å skape og vedlikeholde den kundeorienterte kulturen, som din bransje krever. Det finnes fem versjoner av Customer Service Profile ™ - fire, som er spesifikt rettet mot helsevesen, finans, detaljhandel og gjestfrihet, samt en alminnelig utgave, som er velegnet til alle bransjer.

Customer Service Profile™ er bransjens førende utvelgelsesvurdering innenfor kundeservice. Den måler seks atferdsmessige tendenser og to ferdigheter, som er forbundet med fremragende kundeservice. Når du ansetter medarbeidere ved hjelp av Profiles' Customer Service Profile™, vil du fylle din organisasjon med mennesker, som vil øke kundetilfredsheten, redusere antall klager, bygge opp kundelojalitet, øke salget, og øke omsetningen i betydelig grad.